2013. március 27., szerda

Vááá 3 díj egycsapásra:')

Nagyon nagyon szépen köszönöm a díjakat!:) Rengeteget jelent nekem, ráadásul egyszerre 3 is :) <3
1.-2. Díj:

Nagyon szépen köszönöm a díjakat Adry-nak, és Mercii M-nek :')
1. Ha megkaptad a díjat, készíts róla egy bejegyzést és tedd ki a fent látható képet!
2. Őszintén kell válaszolnod a kérdésekre!
3. Összesen 5 személynek kell tovább adnod.
4. Ezt egytől-egyig át kell másolnod a lapodra, kivéve a válaszokat!
5. A díjat visszafele nem lehet adni!

Kérdések és válaszok:

1. Mi a keresztneved, hogyan becéznek? ~ Bernadett, és Dettinek becéznek.

2. Melyik dalon tudsz igazán sírni? ~ One Direction: Rock me // Rihanna: Diamonds // James Arthur: Impossible

3. Félsz a sötétben? ~ Max Egy idő után, és ha egyedül vagyok.


4. Szerelmes vagy valakibe? ~ Sajnos nem :/

5. Mi volt az eddigi legcikibb dolog, ami életedben történt veled? ~ Amikor felálltam a buszon az ülésről, és a farzsebemből kiesett a betétem, majd hátranéztem, megláttam, és gyorsan visszaugrottam érte, majd röhögve leszálltam. Szerencsére csak max 4-en látták, abból is 3 idős néni volt:DD

6. Gondolatban öltél már meg valakit? ~ Hahah kismilliószor is:D

7. Szerinted péntek 13.-a szerencsét, vagy szerencsétlenséget jelent? ~ Nem izgat a dátum;) Mondhatni leszarom:D

8. Van olyan dolog, amit még a szüleidnek sem árultál el? ~ Igen.

9. Hallgatsz olyan zenét, amit mások előtt cikinek érzel? ~ Nem, mivel nem izgat, ha nekik ez nem tetszik. Kinek a pap, kinek a paplan;)

10. Kiskorodban sírtál, ha szurit kaptál? ~ Nem emlékszem:D Az biztos, hogy 6 évesen csak akkor kezdtem el sírni, mikor már rég kivették a tűt, de én megláttamo.O' :D

11. Mit tennél, ha hirtelen híres lennél? ~ Igyekeznék találkozni minden olyan emberrel, akit csodálok, próbálnék minden olyan dolgot kikerülni, ami a hírességeket rossz irányba terel, megpróbálnám, hogy a hírnévbe ne őrüljek bele, és ami a legfontosabb, kérném a barátaimat, családomat, hogy ha pofonokkal is, de tartsanak 2 lábbal a földön.

12. Szoktál álmodozni? ~ Átlagban a napjaim 50%-ban :D

13. Járnál Chace Crawforddal? ~ Ha jó fej, és megfogna a személyiségével is, akkor persze.

14. Hány gyereket szeretnél? Fiú/lány, neveik? ~ Hát én nagyon szeretnék, egy fiú ikerpárt :') Nevet nem tudok, de a kisruhákat néha nézegetem, pedig még csak 15 vagyok:DD

15. Adni vagy kapni jobb? ~ Mind2??:D

16. Titkom: ~Ez hülyeség:D Nem véletlenül hívják titoknak;)

17. Bakancslista: ~ Ebben a percben fejeztem be a filmet, így most nem nagyon írnék ide semmit :)

Akiknek küldöm: 

3. Díj:
Nagyon szépen köszönöm Laura D.-nek:)
Szabályok: 
Tedd ki a blogodra
Válaszolj a kérdésekre
Add tovább! /Annak nem adhatod, akitől kaptad/

Itt is ugyan azok a kérdések, így még egyszer nem válaszolnék:) 
Sajnos mostanában nem igen olvasok blogot, így ezt már nem tudom továbbadni:/

3 megjegyzés: